Podporuje mojeID

Rychlý kontakt

SVSPRAHA.CZ
Pod Nouzovem 21
Praha 9 - Kbely
tel: 776 339 536
info@svspraha.cz
Osobní odběr :
Po - Ne : pouze po předchozí domluvě !

Chiptuning Audi,Seat,Škoda,VW
Chiptuning - zvýšení výkonu motoru

Chiptuning pro osobní - užitkové - nákladní vozy (TIR)

Proč u nás?

  1. Všechny námi prováděné úpravy jsou měřeny jak před úpravou, tak po úpravě na zátěžové  válcové zkušebně  MAHA LPS 3000 4×4, s protokolem o kalibraci.
  2. Obojí měření je v ceně úpravy.  Obdržíte grafy se srovnávacím měřením.
  3. Diagnostika a vyhodnocení stavu vozidla před úpravou a po úpravě je též v ceně.
  4. Šetrnost při manipulaci s vozidlem a řídící jednotkou, možnost vidět vše na vlastní oči, žádné imaginární Know-how.  Video z úpravy na Youtube, nebo diskrétně.
  5. Záloha původních dat  v naší databázi, možnost kdykoliv uvést vozidlo do původního stavu.
  6. Přístup ke každému vozu je zcela individuální, žádný kopírovaný sw, či úpravy typu max, mini, midle, eco a podobně.
  7. Kvalita ověřená vaší spokojeností. Reference na VW klub, Octavia klub, Škoda home.

Měření výkonu na  válcové zkušebně  MAHA LPS 3000 4×4

 

zkušebna-1111

Nabízíme Vám změření výkonu vašeho vozidla včetně 4×4 na jednom z nejlepších zařízení, jaká se v naší republice nacházejí.

Cena za měření /brždění/:

1. při úpravě vozidla : před a po úpravě v ceně

2. změření výkonu standart : 1200,-   (1452,- včetně 21% DPH)

3. Změření 4×4 : 1800,-   (2178,- včetně 21% DPH)

V ceně jsou dvě měření,  zbytek je na dohodě. Měření výkonu je na vlastní odpovědnost zákazníka, neručíme a ani nemůžeme za stav bržděného vozidla. Vozidla v nepřípustném technickém stavu nepřijímáme.

Válcová funkční a výkonová zkušebna pro osobní vozidla  a  pro osobní vozidla s pohonem 4×4

Technická specifikace:

  • PC řízení válcové zkušebny výkonu, ukládání databank měření
  • zobrazení na  monitoru
  • Možnosti měření na LPS 3000:
  • kontinuální měření (měření výkonu motoru při konstantním zrychlení)
  • diskrétní měření (měření výkonu motoru v definovaných intervalech rychlosti nebo otáček)
  • test tachometru
  • měření elasticity (zrychlení z určité rychlosti na daný převodový stupeň)
  • stanovení rotačních setrvačných hmot 2. dojezdovou zkouškou
  • zobrazení otáček motoru, rychlosti vozidla a teploty oleje během měření
  • bohaté možnosti měření dalších hodnot (tlaky, teploty, údaje z OBD (opce))
  • možnost grafického zobrazení dalších tří naměřených veličin
  • přesné zobrazení kterékoliv hodnoty z grafu pomocí kurzoru
  • 5-ti násobný zoom k jednoduššímu a přesnějšímu vyhodnocení měřených hodnot
  • optické upozornění, překročí-li některá z hodnot zvolenou hraniční hodnotu
  • možnost vpisovat vlastní poznámky k textu a textových polí do grafu
  • převod jednotek (kW/k/BHP…)
  • stopky k měření zrychlení mezi jednotlivými hodnotami rychlostí
  • Simulace zatěžování:
  • konstantní tažná síla (simulace horského výjezdu)
  • konstantní rychlost
  • konstantní otáčky
  • jízdní simulace (možnost stanovení jízdních odporů jízdní zkouškou na reálné trase, kterou je potom možné simulovat na válcové zkušebně výkonu)
  • jízdní cykly
  • možnost ukládání dat do databank (naměřené hodnoty, údaje o typech vozidel, údaje o zákaznících, jízdních simulací a cyklu)
  • export dat do jiných programů
  • analyzátor výfukových plynů MGT 5
  • opacimetr výfukových plynů MDO 2
  • spotřeboměr (Krupp/AIC)
  • brzda na principu vířivých proudů zn TELMA….nej co existuje pro tento typ

Technické parametry:

Parametr                               Hodnota

výkon na kolech                       0 – 600 kW
max. zatížení nápravy               2,6 t
hmotnost jednotky                   1200 kg
rozchod válců                           2400-3400
průměr válců                           318 mm
vzdálenost os válců                   540 mm
nejmenší možný průměr kol automobilu      12″


 

MjZiOGI